-
A TERMOFOLDCENTRUM.HU (TC.HU, TERMOFOLD-CENTRUM.HU aloldalak) WEBOLDALAK ADATVÉDELMI SZABÁLYZATA
Hatályos: 2019-04-11-
A termofoldcentrum.hu URL címen üzemelő internetes weboldal (a továbbiakban: Weboldal) üzemeltetője,Dr. Vigh Dániel magánszemély, az alábbiakban határozza meg a Weboldalon igénybe vehető Szolgáltatásokra vonatkozó Adatvédelmi Szabályzatát.
FOGALMAK
Szolgáltató
Dr. Vigh Dániel aki az termofoldcentrum.hu Honlapot üzemelteti és a Szolgáltatásokat nyújtja.
Weboldal
a Szolgáltató által a www.termofoldcentrum.hu alatt üzemeltetett honlap.
Felhasználó
az a természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki/amely a weboldalon regisztrál, és a weboldal funkcióit használja. ÁSZF tekintetében minden Megrendelő egyúttal Felhasználónak is minősül.
Megrendelő
az a természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki/ amely igénybe veszi a weboldal, illetve a Szolgáltató szolgáltatásait.
Szolgáltatás
a Szolgáltató által nyújtott és a Felhasználók által igénybe vehető szolgáltatásai, amelyek körét a Szolgáltató jogosult saját döntési jogkörében eljárva bármikor szabadon meghatározni, módosítani, egyes szolgáltatásokat megszüntetni, új szolgáltatásokat bevezetni, meglévő szolgáltatásokat módosítani.
ÁSZF
A Szolgáltatóra és felhasználóra vonatkozó, a Weboldalon közzétett Általános Szerződési Feltételei.
Az Adatvédelmi Szabályzat elfogadása
1. A Felhasználók, akik használják a weboldalt egyben elfogadják az ÁSZF-fel együtt a jelen Adatvédelmi Szabályzatot is magukra nézve kötelezőnek.
Az Adatvédelmi Szabályzat hatálya
3. A jelen Adatvédelmi szabályzat a természetes személy Felhasználók személyes adataira terjed ki, nem terjed ki a jogi személyek közhiteles, nyilvános nyilvántartásból elérhető adataira, így különösen, de nem kizárólagosan a cégek cégadataira.
4. A jelen Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott Fogalmak megegyeznek az ÁSZF-ben meghatározott Fogalmakkal.
A kezelt adatok köre
5. A Szolgáltató a természetes személy Felhasználók alábbi adatait kezeli:
5.1. A Weboldalon a Kapcsolat menüpont alatt megadható adatok:
- név
- telefonszám
- E-mail cím
- lakcím
A felhasználó által megadott fenti adatok árajánlat elkészítésre szolgálnak és esetlegesen a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatok is egyben.
Az adatkezelés célja
6. A Szolgáltató a Felhasználó által megadott adatokat az alábbi célból kezeli:
a) felhasználó azonosítása szerződés létrehozása, árajánlat készítése,Megállapodás elkészítése, szerződésből fakadó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése
b) Szolgáltató és a Felhasználó közötti kommunikáció biztosítása
c) Ügyfélszolgálati feladatok ellátása, panaszkezelés
d) az adatok összesített, anonimizált, statisztikai célú felhasználása, felmérések, statisztikák, kimutatások készítése,
e) Felhasználónak címzett, a Weboldallal kapcsolatos rendszerüzenet eljuttatása a Felhasználó részére
Az adatkezelés jogalapja
8. Az adatkezelés jogalapja egyrészt az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 5. § (1) bekezdés a) pontja szerinti Felhasználók kifejezett és önkéntes hozzájárulása az adatkezeléshez, másrészt pedig az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elkertv.) 13/A. §-a által biztosított adatkezelési engedély, amely szerint a Felhasználó hozzájárulása nélkül kezelhetők a Felhasználók természetes személyazonosító adatai (név, születési név, anyja születési neve, születési hely és idő) és lakcíme az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából, továbbá a Felhasználó hozzájárulás nélkül kezelhetők a Felhasználó természetes személyazonosító adatai, lakcíme, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatok az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából.
9. A Felhasználó a jelen Adatvédelmi Szabályzat elfogadásával és a Weboldal használatával elfogadja a jelen Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit és hozzájárul személyes adatai jelen Adatvédelmi Szabályzat szerinti célra, mértékben, módon, terjedelemben és ideig történő kezeléséhez.
Adatkezelő személye
10. Az adatkezelést a Szolgáltató végzi.
Adattovábbítás
11. A Szolgáltató a kapcsolatfelvételre szolgáló adatokat a megrendelés teljesítése céljából továbbíthatja a megrendelt szolgáltatás nyújtó harmadik személynek (kaszálás szolgáltatás), amelyhez a Felhasználó jelen Adatvédelmi Szabályzat elfogadásával hozzájárul.
Adatkezelés időtartama
12. A Szolgáltató az adatokat a felvételüktől kezdve az adatkezelés céljának feltétlenül megfelelő mértékben és ideig, de legfeljebb a Szolgáltató és a Felhasználó közötti, a Weboldalon és a Szolgáltatások igénybe vételére vonatkozó szerződés megszűnésétől számított 5 évig kezeli.
Az adatok megismerésére jogosultak köre
13. A Felhasználó személyes adatainak megismerésére a Szolgáltató és a vele kapcsolatban álló harmadik személyek jogosultak (kaszálás szolgáltatás esetében)
Az érintettek jogairól és jogorvoslati lehetőségeiről való tájékoztatás
14. A Felhasználó az Infotv. 14.- 19.§-ai alapján kérelmezheti a Szolgáltatónál:
a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről;
b) személyes adatai helyesbítését;
c) személyes adatainak törlését vagy zárolását.
15. A Felhasználó a Szolgáltató székhelye szerint illetékes törvényszék (Fővárosi Törvényszék) előtt keresetet indíthat a Szolgáltatóval szemben a személyes adatok védelme megsértése esetén, valamint a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat.
Adatbiztonság
16. A Szolgáltató e-mail postafiókjában és a Webnode szerverén tárolja a Felhasználók által a Weboldalra bevitt adatokat,
17. A Szolgáltató gondoskodik arról, hogy illetéktelen harmadik személyek ne férjenek hozzá a Felhasználó Weboldalra bevitt személyes adataihoz. Ennek érdekében Szolgáltató megteszi mindazon szükséges technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az adatok biztonságát biztosítják az Infotv. 7. §-ának megfelelően.
18. Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó Szolgáltató által kezelt és tárolt személyes adataihoz való illetéktelen hozzáférést vagy annak kísérletét észleli, köteles haladéktalanul, de legkésőbb az észleléstől számított 24 órán belül az adatokhoz való hozzáférést megtiltani és erről a Felhasználót értesíteni. A Felhasználó köteles a Szolgáltatóval együttműködni az illetéktelen hozzáférés felderítésében, köteles az ehhez szükséges adatokat a Szolgáltatónak és az illetékes és hatáskörrel rendelkező hatóságoknak kiadni.
19. Amennyiben a Szolgáltató az előző pontban foglalt kötelezettségének eleget tesz, a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli az adatokhoz történő illetéktelen hozzáférésért, illetve annak megkísérléséért, továbbá az ilyen illetéktelen hozzáférés eredményeképpen a Felhasználót ért semmilyen kárért.
Az Adatvédelmi Szabályzat módosítása
20. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan, bármikor módosítani a jelen Adatvédelmi Szabályzatot.
21. A Szolgáltató az Adatvédelmi Szabályzatot, továbbá az Adatvédelmi Szabályzat módosítását és a módosítással egységes szerkezetbe foglalt Adatvédelmi Szabályzatot köteles a Weboldalon jól látható helyen, a Weboldal nyitóoldalán, illetve onnan közvetlenül elérhető módon, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható módon ingyenesen közzétenni. Az Adatvédelmi Szabályzat módosítás a közzétételt követő 8. napon lép hatályba és az Adatvédelmi Szabályzat módosítás minden, az Adatvédelmi Szabályzat módosítás hatályba lépése után kötött és azt megelőzően kötött szerződésre is alkalmazandó.
22. Az Adatvédelmi Szabályzat módosításáról a Szolgáltató elektronikus úton értesíti a Felhasználókat emailen.
23. Amennyiben a Felhasználó az Adatvédelmi Szabályzat módosítás ellen a közzétételtől, illetve az értesítéstől (amelyik későbbi) számított 8 napon belül a Szolgáltatónál írásban nem tiltakozik, azt ráutaló magatartásnak kell tekinteni, amellyel a Felhasználó az Adatvédelmi Szabályzat módosítást kifejezetten elfogadta.
Amennyiben a Felhasználó kifejezetten tiltakozik az Adatvédelmi Szabályzat módosítás ellen és azt kifejezetten nem fogadja el, a Felhasználó jogosult a Szolgáltatóval fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban felmondani.
Budapest,2019-04-11